Dobri den proc se nedate ke svedkum jehovovim mate podobne nazori ?
Alena Horakova
6. 7. 2017 16:39
Prosim jestli mate cas posilam Vam skype adresu prosim jestli je mozne se s Vami spojit ohledne Biblickych veci dekuji
And H7411 in Num. 15:30 should be replaced by H7311.
In WLC with Strong's numbers, Num. 15:28, H7683 and H7684 are swapped.
Pravdou je, že to člověka nutí k zamyšlení, ale počítám, že je to ještě trochu jinak:
od počátku je a vždy byl a bude jeden Bůh - Nebeský Otec, ale Pán Ježíš Kristus je zaslíbený už v Izaiáši 7. k. :14 Proto vám Panovník dá znamení sám: Hle, panna otěhotní, porodí syna a dá mu jméno Immanuel (Bůh s námi). Protože Pannu Marii zastínila Moc Nejvyššího je Pán Ježíš zplozen samotným Bohem. Z toho tedy vyplývá, že je Bohočlověkem. Je tedy i Bůh i Syn člověka. 1. Kor. 15.k. 27 Neboť ‚všechno podřídil pod jeho nohy.‘ Když však řekl, že je všechno podřízeno, je zřejmé, že všechno kromě toho, kdo mu všechno podřídil. 28 A až mu podřídí všechno, pak i sám Syn se podřídí tomu, jenž mu podřídil všechno, aby byl Bůh všechno ve všem.
In Westminster Leningrad Codex with Strong's Numbers, Lev. 26:10, וְיָשָׁן should be H3465 (like the word's first occurrence יָשָׁן ), and not H3462.
In Lev. 1926, Strong's H6049 and H5152 should be swapped.
hezký den, pane Libore, v 1. Petra 2:24 čteme v různých překladech různě, někde na dřevo, jinde na kříž. Je někde v původních textech jasno, jak to bylo? Děkuji...
hezký den, pane Libore, prosím, jak se píše v 2.Moj. 12 kap. 38 verš o smíšené společnosti, rozumím tomu dobře, že s Izraelity vyšlo i spousta Egypťanů? Děkuji za objasnění...
jarda t.
11. 4. 2017 12:00
Pane Divisi upadl jste do bludu arianismu, svodu bludare Aria ze 4. stoleti, ktery zacal popirat bozstvi Kristovo. Odvratte se od bludu a zachranite svou dusi.
S učením pana Diviše ve většině věcí nesoulasím, je dost blízké jehovistům, ale každý má svobodu vytvořit si internetovou stránku a na ní prezentovat SVÉ osobní věroučné názory.
Vladislav
21. 2. 2017 19:52
Myslím, že bez požehnání bychom zde nepsali poděkování. Tak děkujeme za část pro Libora Divišea a Serhiim Maxymemko. Jsou to lidé, kteří ukazují na Hospodina.
Vladislav
21. 2. 2017 19:01
Libore, moc děkujeme za Tvou práci! Děkuji za verzi pro ios. Super dílo MyBible.
Vladimír
20. 2. 2017 22:12
Zdravim,
tak katechismus jiste ne, jelikoz se jedna o nejvetsi sbirku bludu, ktera kdy existivala.
Pokud jde o jednu osobu, proc Pismo pravi : J 3:16: "„Neboť tak Bůh miluje svět, že dal [ svého ] jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný." Proc neni napsano, ze sestoupil a obetoval Sebe? ;-)
Petr Němec
14. 2. 2017 9:25
zdravím diskutující. Docla jste mě vylekali. No nic je potřeba více studovat a vůbec věnovat se věcem víry, abyste došli dál. Církev docela tvrdě makala na věcech víry - k nimž jednoznačně patří trojiční chápání a vyvarování se bludů. Omlouvám se bludům, ke kterým vy máte inklinaci - přitom už vše bylo dávno vymyšleno i bez vás. Rád bych Vás povzbudil, vím, že někdy je to těžké, ale neztrácejte hlavu.
Já bych spíš navrhoval absolvovat nějakou biblickou školu. Panu administrátorovi i zdejším čtenářům.
Pro pochopení trojičního učení doporučuji prostudovat nějaký katechismus, kde je toto učení vysvětleno včetně příslušných biblických textů. Samozřejmě jde o tři Osoby, Otce, Syna a Ducha, a to v jednom Bohu. Nikoliv o jednu Osobu. Kristus na zemi pak přijal ponížení stavu člověka, a proto se na něho vztahují ještě omezení člověka. Podle mého osobního bádání je trojiční víra podporována Biblí i doložena historicky vírou staré církve (např. Justin ve 2. století). Píši mé přesvědčení a někdo jiný může mít zase jiné přesvědčení, kolik lidí čte Bibli, tolik je různých výkladů.
Vladimír
27. 1. 2017 13:08
Pro STEFAN
Ano je jeden Bůh, jeden Syn a jeden Duch.
Chcem zacat slovami Pisma :Filip.1.3
"Dakujem svojmu Bohu pri kazdej rozpomienke na vas "
Tato webova stranka je velmi vzacna.A verim,ze mnohym pomoze najst pravdu Boziu.
A preto chcem poukazat na jeden z vzcnych pravd Pisma :Rim.1.19.20
"Lebo hnev Boží sa zjavuje s neba na každú bezbožnosť a neprávosť ľudí, ktorí zadržujú pravdu neprávosťou, 19 pretože to, čo sa môže vedieť o Bohu, je im zjavné, pretože im to Bôh zjavil. 20 Lebo jeho, len smyslom duše "
"Počuj, Izraelu, Hospodin, náš Bôh, je jeden Hospodin" Deut.6.4
Hebrejsky preklad hovori:"shma jisrael adonaj elohejnu adonaj echad."" echad" je cislovka jedna a nie tri
Vladimír
26. 1. 2017 23:43
Dobrý den,
prvně se omlouvám panu Divišovi, že z knihy hostů dělám fórum, ale pěkně se tu rozjíždí debata na trojiční učení.
Za mě taktéž tato výuka nemá v Písmu oporu.
Pokud jsou Bůh, Syn a Duch jedna osoba, jak mohl Syn přijmout Ducha po Janovu křtu? Přijal sám sebe? Navíc zde nad nimi promlouvá Bůh.
Mk 13:32 O tom dni či hodině nikdo neví, ani andělé v nebi, ani Syn, jedině Otec. ------ Syn nezná den ani hodinu, ale Otec ano. Pokud jsou jedna osoba, pak by i Syn znal den i hodinu.
Gen 18:1-3 1I ukázal se mu Hospodin u Mamreho dubů, když seděl u vchodu do stanu za denního žáru. 2Když pozvedl oči a rozhlédl se, hle, tři muži stáli proti němu. Když je uviděl, běžel jim od vchodu do stanu vstříc, poklonil se až k zemi 3a řekl: Panovníku, jestliže jsem nyní nalezl ve tvých očích milost, nepomíjej prosím svého otroka. ------ Zde jednoznačně jsou 3 samostatné osoby.
Mt 27:46: Kolem deváté hodiny zvolal Ježíš silným hlasem: „Eli, Eli, lema sabachthani?“ To jest: ‚Můj Bože, můj Bože, proč jsi mne opustil?‘ ------ Při ukřižování na sebe přijal Pán Ježíš veškeré hříchy na sebe. Jelikož hřích odděluje od Boha, Oddělil Jej i od Syna. Opět jednoznačné ustanovení 2 rozdílných osob.
Po ukřižování Ježíš zemřel. Byl mrtví. Bůh musel být jednoznačně mimo a živý, aby jej mohl vyprostit z moci smrti.
Neříkám, že mám pravdu, pouze, že nevidím oporu trojjedinečnosti. Mrzí mne, že tato nauka tvoří mnohdy rozkol mezi členy církve nebo církvemi. Ale neviděl bych v tom důvod opustit církev. Jak zde píše pan Diviš v článku Proč je tolik církví. Každý asi najde všude nějaké ty niance. Hlavní je nalézt sbor, kde budou dobří lidé s láskou a touhou po pravdě. Co není, může přijít.
Vše dejte Pánu, Jeho jho přináší odpočinutí ;-)
Již jsem na to zde v knize hostů odpovídal (na další stránce). Do této organizace bych patřit nechtěl.